Pagina's

donderdag 4 oktober 2012

MOOI OP SCHEMA en PORTFOLIO !

Ouders,

Herinneren jullie het ouder-info-avond-boekje ?
Daarin kunnen jullie van ALLE VAKKEN mooi meevolgen waar de klas zich met de leerstof bevindt.
En we zitten zoals het ook hoort te zijn, mooi op schema!
Op een gezwinde manier walsen we on door de leer- en leefstof !

Kids,

Natuurlijk ook voor jullie een berichtje op de klasblog.
Fijn dat jullie deze goed raadplegen en opvolgen ...
Ik wil jullie allen EEN PLUIM geven ( niet letterlijk) omdat jullie allemaal zoooooooooooo
jullie best doen om héél goed te volgen.
Ik besef heel goed dat dit niet altijd makkelijk is en steeds dat zwijgen he bij de juf !
Hebben jullie het weer "gevoeld" bij de toepassingen ?
Ook dat vervelende ONDERWERP zoeken , werd kinderspel enz.
Ik kan het nog niet werd      ik kan het wel al  !!!

Daarom beloon ik jullie graag even met een tussendoortje:
*eens kijken hoe de duifjes zich op het afdak in de plassen water wassen
*een stukje gitaarspel met respect voor elkaars "kunnen"
*een verhaaltje met veel KLANKexpressie zodat jullie soms uit jullie stoel wippen
*een mopje
...
PROFICIAT KIDS, WAT FIJN DAT JULLIE ALLEMAAL ZO JULLIE BEST DOEN EN DAAR OOK ELKAAR IN HELPEN  !

Daarom startten we vandaag met het eerste blaadje van onze portfolio
        en mochten we eens neerpennen en tekenen waar we allemaal GOED in zijn !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten